Saturday 2 April 2011

Beli Dinar 5 keping..dapat hadiah 1 dirham...percuma

salam buat semua..

Promosi Hebat......

Sesiapa yang membeli dinar muslim  5 .keping .saya akan hadiahkan 1 dirham perak ..secara percuma.tawaran ini terhad..saya buka sehingga 10 hb April. 2011..segala pembelian bolehdi  tempah melalui sms    019 577 6858 Mohd Sufi ..dan saya minta masukkan wang ke dalam akaun Maybank dan..saya akan pos ke alamat tuan/puan.. cepat... siapa cepat dia dapat.. jangan ketinggalan...promosi hebat...jom beli dinar

1 comment:

Unknown said...

terima kasih kepada yang telah membeli dinar saya..

klik2

Abu Bakar Ibn Abi Maryam melaporkan bahawa beliau mendengar Rasullah S.A.W bersabda :

Akan tiba satu zaman di mana tiada apa yang tinggal dan boleh digunakan oleh umat manusia, maka simpanlah Emas Dan Perak.

(Musnad Imam Ahmad Ibn Hanbal)

Rakan Niaga Di Kehendaki

Rakan Niaga Di Kehendaki